AutoClubAutoClub

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
    • GaleriAutoClub Galeri
    • Uygulama MerkezleriBayilerimiz
  • Bayilik Başvurusu
  • Blog
    • Haberler
    • Köşe Yazıları
  • Hizmetlerimiz
    • Seramik Kaplama AutoClub
    • Nano Boya Koruma
      • ACT45 Boya Koruma
      • ACT180 Boya Koruma
      • ACT360 Boya Koruma
      • Kamikaze Hydrocarbon Coating
      • Kamikaze Infinity Coating
    • Detaylı İç Temizlik ve Sterilizasyon
      • Detaylı İç Temizlik ve Sterilizasyon
      • Koltuk Temizleme ( 4 Koltuk )
      • Taban Halısı Temizleme
      • Tavan Temizleme
      • Kapı İç Döşeme ve Fitil Temizliği ( 4 Kapı )
      • Bagaj Temizleme
      • Torpido ve Plastik Aksam Temizleme
      • Ozonla Dezenfeksiyon
      • Klima Temizleme
      • Deri Temizleme ve Bakım
      • Çocuk Koltuğu Temizleme
    • Cam Filmi
      • Cam Filmi
      • Panaromik Tavan Cam Filmi
      • Cam Filmi – Tek Kapı / Sunroof
      • Cam Filmi Sökme
      • Güvenlik Cam Filmi
    • Araç Kaplama
      • Kaput Filmi – Tam Kaput Poliüretan
      • Kaput Filmi – Tam Kaput PVC
      • Tampon Filmi – Tek Tampon Poliüretan
      • Tampon Filmi – Tek Tampon PVC
      • İki Dikiz Aynası Veya Kapı Eşiği Filmi Poliüretan
      • İki Dikiz Aynası Veya Kapı Eşiği Filmi PVC
      • Komple Kaplama Poliüretan
      • Komple Kaplama PVC
      • Renk Değişimi
    • Diğer Uygulamalar
      • Jant Lastik Temizleme
      • Dış Yüzey Temizliği (Zift, Reçine, Kireç, End Toz)
      • Far – Stop Temizleme Parlatma
    • Motor Temizleme
      • Motor Temizleme
      • Motor Koruma
    • Cam Temizleme
    • Özel Paketler
    • Oto Yıkama
      • ACT Oto Yıkama
      • ACT Plus Oto Yıkama
  • İletişim
En YakınAutoClub

Ustam fort ranger 2.2 dizel 155 ps aracıma chip uygulaması yaptım . Ancak aracım yakın zamanda turbo kesti turbom revizyona girmek zorunda…

Anasayfa › Forumlar › Onno Ustaya Sor › Ustam fort ranger 2.2 dizel 155 ps aracıma chip uygulaması yaptım . Ancak aracım yakın zamanda turbo kesti turbom revizyona girmek zorunda…

  • Bu konu 1 yanıt içerir, 1 izleyen vardır ve en son 5 ay önce AutoClub Takipçisi tarafından güncellenmiştir.
Log In Register Lost Password
2 yazı görüntüleniyor - 1 ile 2 arası (toplam 2)
  • Yazar
    Yazılar
  • Ağustos 15, 2020: 3:49 pm #6782
    AutoClub Takipçisi
    Katılımcı

      Ustam fort ranger 2.2 dizel 155 ps aracıma chip uygulaması yaptım . Ancak aracım yakın zamanda turbo kesti turbom revizyona girmek zorunda kaldı. Aracımı orjinal haline getirmek istemiyorum bu şekilde kullanmayı çok sevdim .Bu noktada ustam chip li dizel aracımı kullanırken nelere dikkat etmeliyim , yağımı 10 binde değiştiriyordum revizyon sonrası 7 binde 8 binde degistirsem motor ve turbo için sağlıklı olur mu chipli kullanmaya devam edebilir miyim . Ustam chip sonrasi tubo kesmesinin nedeni westegatenin yetersiz kalması olabilir mi ?

      Ağustos 15, 2020: 3:49 pm #6783
      Onno Usta
      Moderatör

        Sayın Mehmet
        Yayınlanan yazılarımda bir çok kez vurguladığım chip uygulama sonuçları konusunda uygulama sonrasında turboya daha fazla yük bindiğinden turbo ömrünün kısalacağını belirtmiştim.
        Demek ki yeterli bir kilometre yapmış turbonun yüksek basınca dayanması mümkün olmamış. Konunun Waste Gate ile bir yakınlığı yoktur.
        Var olan Chip ile Yağ ve filtreyi her 10 bin km. de yenilemeniz zaten tavsiye edilen ancak bu yeni turbonun da chip nedeni ile daha ağır bir yük altında olması ile ömrü kısa olacak ayrıca yine aynı nedenden motorda kurumlanma artacaktır. Sık sık Carbon Clean yaptırmanızı öneririm.

      • Yazar
        Yazılar
      Log In Register Lost Password
      2 yazı görüntüleniyor - 1 ile 2 arası (toplam 2)
      • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
      Giriş yap
      TOP
      We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok